Azon gondolkozom már hetek óta, hogy vajon miért nincs egyéniségük az embereknek? Nyilvánvalóan nem öltözködésre gondoltam, stílust bárki vehet magának, akinek van pénze, betévedhet akármelyik divatos üzletbe, ahol gyakorlatban már összeállított szetteket talál, és nem sok ész kell ahhoz, hogy ezeket a ruhadarabokat ízlésesen állítsa össze.
Szóval nem öltözködésre gondoltam, ma már nem tartom ezt olyan fontos dolognak (lehet azért, mert jelenleg nincs rá igazán keretem, és belesavanyodtam). Inkább személyiségileg értettem. A legtöbb embert öt perc alatt be lehet kategorizálni arc, vagy az alapján, hogy hogyan viselkedik. Itt van például egy lány, akit nem is rég ismertem meg. Első ránézésre olyasvalakinek tűnik, aki iskola után hazamegy, tanul, és nem egy kocsmában tölti a délutánjait. Persze nem csak őt tudnám itt felhozni, van még pár ilyen ismerősöm.
Meglátásom szerint az emberek 80%-a nem vállalja fel magát, nem vállalja az érzelmeit, sőt szerintem vannak olyanok is, akik azt sem vallanák be, hogy milyen zenét hallgatnak, helyette felsorolnak egy pár csudi-csudi cillivilli méjnsztrím előadót, csak azért, hogy ők is divatosak legyenek. Olybá tűnik, ma már az emberek személyiségét is felfalja a média által ránkerőltetett szar, megszabják azt, hogy hogy nézzünk ki, hogy hogyan öltözködjünk, de lassan már azt is, hogy milyen tampont használjunk havonta abban a bizonyos egy hétben.
Természetesen akárhányszor is gondolom végig, ide lyukadok ki… a média. És mekkorát tévedtem… Nem a média hibája, hanem ezé a sok birkáé, aki ezt követi. Hajrá emberek, nézzetek ki úgy, mint a sok celebecske, én meg felöltöztetem nagyanyámat Madonnának. ; )

3 hozzászólás (+add yours?)

  1. Thende
    Már 06, 2010 @ 23:07:55

    Van benne valami, de tudnánk róla folytatni ey egésséges vitát… 🙂

    Válasz

  2. Hangya
    Már 07, 2010 @ 08:32:04

    Mit csináltál volna 20 évvel ezelött? 😀 Különben meg szard le. Én meg kiismerhetetlen vagyok 😀

    Válasz

Hozzászólás